Výroční zprávy o činnosti obce - poskytování informací
Poskytnuté informace
-1-2024 - informace veřejné osvětlení
Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 7:30 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Úterý | 13:00 - 16:00 | |
Středa | 7:30 - 12:00 | 13:00 - 16:00 |
Čtvrtek | 13:00 - 15:00 |
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 7:30 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Úterý | 13:00 - 16:00 | |
Středa | 7:30 - 12:00 | 13:00 - 16:00 |
Čtvrtek | 13:00 - 15:00 |
Telefonické podání: pevná linka - +420 388 421 134
Poštou na adresu Obecní úřad Šumavské Hoštice, Šumavské Hoštice 9, 384 71 Šumavské Hoštice
Elektronicky na e-mail: obec@sumavskehostice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: vp2ba6a
Elektonickou podatelnou
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
ve smyslu Zákona č.106/1999 Sb.,o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Poskytování informací na základě žádosti (písemné) je prováděno za úhradu. Výše úhrady za poskytnutí informace se stanoví dle podkladů poskytnutých pracovníkem vyřizujícím žádost dle tohoto sazebníku :
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se za každou započatou hodinu) |
200,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) - černobílá - barevná |
3,00 Kč 5,00 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie, telefon, ...) |
50,00 Kč |
ostatní náklady (např. cestovné, poštovní služby, ....) |
dle skutečně vynaložených nákladů |
Úhradu za poskytnutí informace provede žadatel na základě vyúčtování v hotovosti v kanceláři OÚ nebo bezhotovostně platbou na účet obce před podáním informace na základě písemné výzvy. Uhrazení nákladů je podmínkou poskytnutí požadované informace.